сайт Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»

Вінницької міської ради


_________________________________________________________________________________

КОЛ-ЦЕНТР «ПРОЗОРИЙ ОФІС» - 65-50-50

_____________З УСІХ ПИТАНЬ РОБОТИ ЦНАПУ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ТЕЛЕФОНОМ КОЛ-ЦЕНТРУ____________

​До уваги вінничан!

Після ремонту відновлено роботу у штатному режимі центрального відділення ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради на вул. Соборній, 59.
Чекаємо на вінничан за звичайним графіком роботи:
– понеділок з 09.00 до 17.00 год., без перерви;
– вівторок з 09.00 до 17.00 год., без перерви;
– середа з 09.00 до 19.00 год., без перерви (з 17.00 до 19.00 год. – працівники департаменту адміністративних послуг міської ради);
– четвер з 09.00 до 17.00 год., без перерви;
– п'ятниця з 09.00 до 16.00 год., без перерви;
– субота з 09.00 до 14.00 год., без перерви (працівники департаменту адміністративних послуг міської ради);
вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні. 

ПРО ЦНАП

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради створений у жовтні 2008 року. За понад 10 років існування Вінницький ЦНАП прийняв більше 6 млн. клієнтів.

Наразі Вінницький ЦНАП  працює як інтегрований центр надання послуг, одним з головних принципів роботи якого є доступність влади для громади і реалізація принципу: влада для громади, а не громада для влади. Мережа Вінницьких ЦНАПів є однією з найпотужніших в Україні і щорічно обслуговує близько мільйона клієнтів, надаючи 574 адміністративних та інших видів послуг.

Незалежні опитування українських та закордонних експертів свідчать про лідерство Вінниці у сфері надання адміністративних послуг.

ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ  «ПРОЗОРОГО ОФІСУ»

  • Надання усіх адміністративних та інших видів послуг в одному приміщенні;

  • Єдиний алгоритм оформлення документів;

  • Забезпечення сприятливих умов в обслуговуванні клієнтів, особливо для людей з обмеженими фізичними можливостями та дітей клієнтів ЦНАПу;

  • Система оцінювання та моніторинг якості обслуговування клієнтів.

«ПРОЗОРИЙ ОФІС» ТА ЙОГО ФІЛІЇ

  • Центральне відділення (вул. Соборна, 59);

  • Територіальне відділення «Вишенька» (пр. Космонавтів, 30);

  • Територіальне відділення «Замостя» (вул. Замостянська, 7);

  • Територіальне відділення «Старе місто» (вул. Брацлавська, 85).

З 2012 по 2019 роки відкрито 7 віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАПу за наступними адресами: (МКП «УК «Замостя» - вул. Коцюбинського,11; МКП «УК «Господар Люкс» - вул. Келецька, 65; МКП «УК «Житло Гарант» - вул. М.Ващука,16; МКП «УК «Київська» - вул. Київська,31; ПП «Бокуд» - вул. О.Антонова,44; ТОВ «ЖЕО» - вул. М.Оводова,1 та у смт Десна, вул. Гагаріна,2).

ПЕРЕВАГИ ВІННИЦЬКОГО ЦНАП

  • Одна з найпотужніших мереж ЦНАПів в Україні – 4 територіальних відділення та 7 віддалених робочих місць;

  • Через «Прозорий офіс» надається широкий спектр адміністративних послуг із числа усіх можливих життєвих ситуацій людини, які потребують звернення до органів влади; всього надається 574 різноманітних послуг – найбільший показник в Україні, в т.ч. 269 послуг виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств;

  • У відділеннях ЦНАП створено близько 300 робочих місць, облаштованих сучасною технікою, програмним забезпеченням, підключених до єдиної інформаційної мережі та електронної черги;

  • Близько 30 залучених до роботи в ЦНАПі на принципах організаційної єдності суб'єктів надання послуг;

  • Понад 3,5 тис. клієнтів щоденно;

  • 26 адміністративних та інших видів послуг виконавчих органів Вінницької міської ради можна замовити онлайн через «Персональний кабінет» на сайті Вінницької міської ради;

  • Вінницькі ЦНАПи особливо дбають про зручні умови отримання послуг відвідувачами з особливими потребами – офіси облаштовані  пандусами, інформаційними терміналами, ліфтами, звуковими маячками на вхідних групах ЦНАПів для осіб з проблемами зору. Також функціонує сервіс «Мобільний адміністратор» (наявний мобільний кейс для обслуговування людей з особливими потребами на дому);

  • Для відвідувачів з малолітніми дітьми за графіком роботи ЦНАПів в кожному офісі працюють дитячі кімнати, де створені зручні умови для комфортного перебування малюків, є можливість погодувати та сповити немовля.

АЛГОРИТМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧА
«ПРОЗОРОГО ОФІСУ»

  • Звернення на особистий прийом до керівників міської ради;

  • Отримання послуг довідково-інформаційного характеру;

  • Отримання безоплатної консультаційної допомоги;

  • Проведення державної реєстрації;

  • Подання звернень;

  • Отримання талону на «рецепції» чи особисто в терміналі;

  • Очікування виклику електронної черги;

  • Отримання послуги;

  • Оцінка якості обслуговування.

ON-LINE СТАТИСТИКА «ПРОЗОРОГО ОФІСУ»

Громадяни мають можливість ознайомитись з детальною інформацією про:

  • Кількість людей у черзі в даний момент;

  • Періоди найбільшого/найменшого завантаження;

  • Найбільш затребувані адміністративні послуги;

  • Історію просування черги.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК З КЛІЄНТОМ

  • Сторінка в мережі Фейсбук https://www.facebook.com/DAPVMR/?ref=bookmarks

  • Кол-Центр «Прозорого офісу»: 65-50-50

  • Електронна адреса: cap@vmr.gov.ua


цнап.jpg
 
 

EuropeanCommission.jpg 
 
 
Код Зво​ротньог​​о Зв'язку: