Керування дозволамиКерування дозволами

Графіки роботи Центру адміністративних послуг "Прозорий офіс"

3.3.1. Режим роботи центрального відділення "Центр" та територіального відділення "Замостя":

 3.3.1.1. Час прийому відвідувачів:

понеділок, вівторок, четвер, п'ятниця з 08.00 до 16.00 год., без перерви;

середа з 08.00 до 18.00 год., без перерви (з 16.00 до 18.00 год. – працівники департаменту адміністративних послуг міської ради);

субота з 09.00 до 14.00 год., без перерви (працівники департаменту адміністративних послуг міської ради);

вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні.

3.3.1.2. Час опрацювання/передання документів – понеділок, вівторок, четвер, п'ятниця з 16.00 до 17.00 год., середа з 18.00 до 19.00 год., субота з 14.00 до 15.00 год.

3.3.2.  Режим роботи територіальних відділень "Вишенька" та "Старе місто":

3.3.2.1. Час прийому відвідувачів:

понеділок, вівторок, четвер, п'ятниця з 08.00 до 16.00 год., без перерви;

середа з 08.00 до 18.00 год., без перерви (з 16.00 до 18.00 год. – працівники департаменту адміністративних послуг міської ради);

вихідні дні – субота, неділя, святкові та неробочі дні.

3.3.2.2. Час опрацювання/передання документів – понеділок, вівторок, четвер, п'ятниця з 16.00 до 17.00 год., середа з 18.00 до 19.00 год.

3.3.3. Режим роботи адміністраторів на віддалених робочих місцях Центру, в тому числі, в населених пунктах, які приєднались до ВМТГ, смт Десна, Вінницькі Хутори, Стадниця, Писарівка, Малі Крушлинці:

3.3.3.1. Час прийому відвідувачів (прийом/видача документів, консультування):

понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 08.00 до 16.00 год.

перерва з 13.00 до 14.00 год.

вихідні дні – субота, неділя, святкові та неробочі дні.

3.3.3.2. Час опрацювання/передання документів – понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 16.00 до 17.00 год.

3.3.4. Обідня перерва для працівників Центру та його територіальних відділень – 1 год. після початку четвертої години роботи почергово залежно від кількості відвідувачів у черзі.

3.3.5. Час очікування відвідувача після виклику за допомогою електронної системи управління чергою – до 2 хвилин.

3.3.6. Час опрацювання звернення (одного відвідувача):

- середній – 10 хвилин;

- максимальний – 20 хвилин.

3.3.7. Час технічної перерви робочого місця – 1 раз на 2 години не більше 10 хвилин.

3.3.8. Час очікування в черзі відвідувачем – керівники та працівники, задіяні у роботі Центру та його відділень, зобов'язані вживати заходів до максимального зменшення часу очікування відвідувачами в черзі.

3.3.9. Години прийому відвідувачів у відділеннях Центру по окремим видам адміністративних послуг можуть бути розширені відповідно до специфіки діяльності суб'єктів надання адміністративних послуг, які є учасниками Центру.